Vizualizace ARB - Air lockers

Vizualizace tlumiče Old Man Emu - Nitrocharger Sport Shock Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details Rollover to view details

Design & technika

Trvalý závazek výzkumu a designu, použití kvalitních materiálů a nekompromisní přístup k výrobě, to vše přispělo k úspěchu vzduchové uzávěrky diferenciálu Air Locker ve více než 100 zemích na celém světě. Patentovaný design vzduchové uzávěrky diferenciálu Air Locker ARB je velmi silný, s konstrukčními díly vyrobenými z vysocelegované oceli letecké kvality.

Najeďte myší na obrázek a získáte více informací

1. Pouzdro diferenciálu
Plně vysoustruhované modulární železné nosné pouzdro diferenciálu nabízí nepoddajnost jednodílného továrního diferenciálu s dvojnásobným počtem pastorků pro zvládnutí točivého momentu.

2. Systém uzavření příruby
Plně vysoustruhovaný modulární železný uzávěr příruby zahrnuje stacionární stranu odolného, osvědčeného a patentovaného uzamykacího mechanismu ARB.

3. Drážkový boční převod
Vysoce kvalitní povrchová úprava z niklové litiny oceli a patentovaný načasovaný uzamykací systém ARB z tohoto převodu činí nejuzamykatelnější převod ve svém odvětví.

4. Pastorek
ARB přepsal geometrii ozubení diferenciálových převodů, a tak získal více než 30% výhodu nad komerčně dostupnými převody s velkou silou.

5. Klíčový převod
Patentovaný uzamykací systém ARB dokonce podporuje převod bočního ozubení, čímž vám dává ovládání točivého momentu přesně, kdy to potřebujete.

6. Pavoučí blok
Vyřezaný soustruhovaný pavoučí blok z litiny oceli podporuje příčnou hřídel, používající aplikovaný točivý moment u každé hřídele k podpoře další následné hřídele.

7. Dlouhá příčná hřídel
Litiny oceli a funkční povrchová technologie vytvářejí vysokotlakovou provozní instalaci, která vydrží obrovské množství zátěže.

8. Upevňující kolík příčné hřídele
Jednodílné tvrzené upevňující kolíky, vyrobené na zakázku, se upevňují do instalace za použití kónického závitového spoje.

9. Lepené těsnění
Bylo odzkoušeno, že ocelí vyztužené, elastomerem spojované ozubené těsnění vydrží 20 000 cyklů v nejextrémnějších podmínkách na zemi.

10. Zpětná pružina
Vzduchové zámky ARB namísto komplexního externího spouštěcího systému pro aktivování/deaktivování zámku používají 12 zpětných pružin pro podporu celého profilu zamykacího převodu k rychlému, pozitivní mu a nezávislému odpojení.

11. Přívod vzduchu
Po stisknutí přepínače na palubní desce se přivede stlačený vzduch do systému utěsněného krytu prostřednictvím nylonové vzduchové trasy.

12. Cívkový ventil Tato výkonná ARB cívka vyrobená z obráběného a anodizovaného výřezku, uzavřeného před vlhkostí a prachem podle standardu IP54, ovládá spouštění vzduchu.

Proces návrhu vzduchové uzávěrky diferenciálu Air Locker zahrnuje nesčetné hodiny testování. Počítačový rozbor konečných prvků (FEA) umožňuje návrháři podrobit každý design Air Lockeru simulacím ‚virtuální‘ zátěže při off-road jízdě, a to mnohem větším než ty, s kterými se lze potkat naživo, včetně extrémních teplot a hrubšího otáčení kol. Prototypy se testují, aby se zajistilo, že Air Lockery jsou odolnější než náprava či jiné prvky pohonného systému. Nakonec se provádějí testy v exteriéru s jednotkami nainstalovanými na vozy 4x4, které jsou pak prováděny v těch nejdrsnějších terénech, jaké si dovedete představit. Jakmile je tato vyčerpávající fáze návrhu dokončena, vzduchové uzávěrky diferenciálu Air Locker se vyrobí v Austrálii společností ARB a prodávají se po celém světě.

Množství:
0 ks zboží
Cena:
0,- Kč
Košík